بیش از 10 سال به شرکت ها کمک می کنیم تا به اهداف مالی و تجاری خود برسند. مکس بیز یک آژانس مشاوره ارزش محور است.

گالری

اطلاعات تماس

021-65169090

تهران، ملارد، مارلیک میدان گلها دکتر حسابی شمالی

info@marlik-clinic.com

منشور حقوق بیماران درمانگاه دندانپزشکی مارلیک
منشور حقوق بیماران
  1. بیمار حق دارد در اسرع وقت درمان و مراقبت مطلوب موثر همراه با احترام کامل را بدون توجه به عوامل نژادی، فرهنگی، مذهبی و مالی را از گروه درمان انتظار داشته باشد.
  2. بیمار حق دارد دندانپزشکان ما و سایر اعضای گروه معالج ما را در صورت تمایل بشناسد.
  3. بیمار حق دارد در خصوص مراحل تشخیص، درمان و سیر درمان خود اطلاعات ضروری را شخصا و یا در صورت تمایل از طریق یکی از بستگان از دندانپزشک معالج درخواست نماید.
  4. بیمار حق دارد قبل از معاینات و یا با اجرای درمان، اطلاعات ضروری در خصوص عوارض احتمالی و یا کاربرد سایر روش ها را در حد درک خود از دندانپزشک معالج دریافت و در انتخاب نهایی درمان مشارکت نماید.
  5. بیمار حق دارد در صورت تمایل شخصی و عدم تهدید سلامتی خود طبق موازین قانونی با رضایت شخصی خود خاتمه درمان را اعلام و یا به دیگر مراکز درمانی مراجعه نماید.
  6.  بیمار حق دارد جهت حفظ حریم شخصی خود از محرمانه ماندن محتوای پرونده دندانپزشکی، اطلاعات فردی و مشاوره های بالینی جز در مواردی که بر اساس وظایف قانونی از سوی گروه معالج اعلام می گردد، اطمینان حاصل نماید.
  7. بیمار حق دارد در صورت نیاز به ادامه درمان در سایر مراکز درمانی قبلا از مهارت گروه معالج، میزان تعرفه ها و پوشش بیمه ای خدمات در مرکز مطلع گردد.
  8. بیمار حق دارد قبل از انجام درمان از تعرفه های درمان اعمال شده در این مرکز اطلاع داشته باشد.
  9. بیمار حق دارد از بخش CSR (بخش استریلیزاسیون) دیدن نماید و از صحت فرآیند جاری در این بخش و تجهیزات موجود اطمینان حاصل نماید.
  10. بیمار حق دارد از بخش انبار مصرفی مرکز بازدید نموده و با مواد مصرفی استفاده شده و شرکت های سازنده آنها آشنا شود.
  11. بیمار حق دارد در صورت تمایل برای بهینه شدن فرآیند های جاری در مرکز، نقطه نظرات خود را در اختیار مدیریت درمانگاه قرار دهد.
با تقدیم احترام
مدیریت دندانپزشکی شبانه روزی مارلیک