بیش از 10 سال به شرکت ها کمک می کنیم تا به اهداف مالی و تجاری خود برسند. مکس بیز یک آژانس مشاوره ارزش محور است.

گالری

اطلاعات تماس

021-65169090

تهران، ملارد، مارلیک میدان گلها دکتر حسابی شمالی

info@marlik-clinic.com

بهترین دندانپزشک مارلیک
معرفی بهترین دندانپزشک مارلیک

تلاش ما در مرکز دندانپزشکی مارلیک همواره جذب بهترین و با تجربه ترین دندانپزشکان و متخصصان میباشد تا ضمن جلب رضایت مراجعین محترم، حسن شهرت درمانگاه نیز محفوظ بماند. لذا فرآیند جذب بهترین دندانپزشک از بین دندانپزشکان متقاضی بسیار سختگیرانه بوده تا اطمینان حاصل نماییم مراجعین بهترین خدمات را دریافت خواهند نمود. در این بخش برای معرفی بهترین دندانپزشک مارلیک از دیدگاه بیماران، نظرات بیماران را در خصوص بهترین دندانپزشکان مارلیک برای شما جمع آوری نموده تا بر اساس تخصص و یا از بین دندانپزشکان عمومی بر اساس نیاز خود، علاوه بر انتخاب پزشک خود نسبت به رزور نوبت نیز اقدام نمایید.

ما در این بخش صرفا به انعکاس نقد و نظرات بیماران از تجربه درمان خود نزد این پزشکان بسنده نموده و هیچ پیشنهادی در خصوص رد یا تایید مهارت های ایشان نداشته و شما میتوانید با مطالعه نظرات سایر بیماران و آشنایی با دندانپزشکان نسبت به انتخاب ایشان اقدام نمایید. همچنین شما نیز میتوانید چنانچه تجربه درمان نزد هر کدام از دندانپزشکان ما را دارید، با انتقال تجربه خود به سایر کاربران در انتخاب دندانپزشک مناسب کمک نمایید.

معرفی بهترین دندانپزشکان مارلیک
بهترین دندانپزشکان مارلیک

درمانگاه شبانه روزی مارلیک با بیش از یک دهه تجربه کار و  بهره مندی از بهترین دندانپزشکان مارلیک و فردیس و برخورداری از بیشترین تعداد یونیت مجهز، بعنوان بزرگترین مرکز دندانپزشکی منطقه مارلیک و فردیس مشغول بکار میباشد. ما همواره با تمرکز بر بهترین کیفیت و نازلترین قیمت به دنبال جلب رضایت مراجعه کننده عزیز میباشد.

در همین راستا با جذب بهترین دندانپزشکان مارلیک و فردیس سعی نموده ایم سطح بالایی از خدمات درمانی دهان و دندان را به مراجعین گرامی ارائه دهیم. امید است تا با نقد و پیشنهادهای شما عزیزان در مسیر بی انتهای رشد و تعالی همواره رو به جلو حرکت نماییم.

دندانپزشکی و تعریف آن

دندانپزشکی از رشته‌های پزشکی مرتبط با سلامت دهان و دندان است. دندان‌پزشک به تشخیص و درمان بیماری‌های دهان و دندان می‌پردازد و از همین رو عنوان دهان‌پزشکی نیز ذکر شده‌است.

در فرانسه قرون وسطا آرایشگران اولین افرادی بودند که به ارائه خدمات مربوط به دهان و دندان پرداختند. آن‌ها به دو گروه عمده آرایشگرهای ماهر و آرایشگرهای عمومی تقسیم می‌شدند.

گروه اول یا ماهر افراد آموزش‌دیده ای بودند که تنوع و خدمات تخصصی‌شان آن‌ها را از آرایشگرهای عمومی متمایز می‌ساخت. دستهٔ دوم اما آرایشگرانی بودند که تنها توانایی تراشیدن ریش و کشیدن دندان را داشتند. شایان‌ذکر است که فرانسه در سال ۱۴۰۰ فعالیت‌های دندان‌پزشکی برای آرایشگران عمومی ممنوع اعلام کرد و از آن به بعد این دسته از آرایشگرها تنها به خدمات آرایشگری می‌پرداختند.

در آلمان نیز مانند فرانسه از سال‌های ۱۵۳۰ الی ۱۵۷۵ تنها افرادی می‌توانستند به ارائه خدمات دهان و دندان بپردازند که تألیفی در این حوزه داشته باشند. پی‌یر فوشار فرانسوی را بعضاً پدر یا پایه‌گذار دندان‌پزشکی می‌نامند. او کتابش را پیرامون نگهداری و ترمیم دندان منتشر کرد. فوشار آرایشگر و دندان‌پزشکی بود که در دربار پادشاهی فرانسه خدمت می‌کرد. در گذشته، دندان‌پزشکی را برابر با دندان‌سازی می‌دانستند اما امروزه دندان‌سازی تنها بخشی از دندان‌پزشکی است.

منبع ویکی پدیا فارسی