بیش از 10 سال به شرکت ها کمک می کنیم تا به اهداف مالی و تجاری خود برسند. مکس بیز یک آژانس مشاوره ارزش محور است.

گالری

اطلاعات تماس

021-65169090

تهران، ملارد، مارلیک میدان گلها دکتر حسابی شمالی

info@marlik-clinic.com

مجله سلامت دندان دندانپزشکی مارلیک
مجله سلامت دندان
مجله سلامت دندان دندانپزشکی مارلیک

مجله سلامت دندان دندانپزشکی مارلیک در راستای ایفای وظایف اجتماعی و با تلاش پزشکان این مجموعه در راستای ارتقا سلامت دهان و دندان جامعه ایجاد و مطالب آن در خدمت شما عزیزان قرار گرفته است.

تمام تلاش ما در مجموعه دندانپزشکی شبانه روزی مارلیک ارائه خدمات نوین و حرفه ای به مراجعه کنندگان محترم و همچنین اعتلای فرهنگ توجه به بهداشت دهان و دندان میباشد. شما نیز میتوانید با همراهی خودتان با ما و دنبال نمودن صفحات اجتماعی و به اشتراک گذاری مطالب مفید مجله سلامت دندان، ما را در این راه دلگرم نموده و سهمی بزرگی را به نوبه خود در این مسیر سبز ایفا فرمایید.

دسته بندی های مطالب مجله سلامت دندان
بهداشت دهان و دندان در اطفال
بهداشت دهان و دندان
مراقبت های پس از درمان
بیماری های دهان و دندان
آنچه در مجله سلامت دندان میخوانید

ما در مجله سلامت دندان به همت پزشکان و متخصصین خود مجموعه از اطلاعات و مطالب مفید را در ارتباط با موضوعاتی همچون سلامت دهان و دندان، آموزش های مراقبت از دندان ها، مطالب مرتبط با مراقبت های پس از درمان، سلامت دندان ها در اطفال و بسیاری از مطالب مفید دیگر را برا شما جمع آوری نموده ایم تا ضمن آگاهی و بهرمندی شما عزیزان، نقش خود را در اعتلای فرهنگ بهداشت و سلامت دهان و دندان ایفا نماییم.

در بخش هایی از مقالات مواردی را در خصوص کاهش درد و یا عوارض بیماری های دهان و دندان برای مواردی که دندانپزشک در دسترس نیست  آموزش داده ایم که پیشنهاد میشود پس از انجام آنها حتما و در اولین فرصت به پزشک مراجعه گردد. در تمامی بخش ها دسترسی شما به مشاوره رایگان پزشکان این مجموعه میسر شده و شما میتوانید از طریق ابزارهای موجود و یا شماره های مندرج با مشاورین این مرکز در تماس باشید.

چرا مجله سلامت دندان دندانپزشکی مارلیک؟

ما در مجموعه دندانپزشکی مارلیک به بعنوان بزرگترین درمانگاه دندانپزشکی شبانه روزی در مارلیک و فردیس با بیش از یک دهه تجربه و فعالیت در عرصه درمان و بهداشت دهان و دندان، پزشکان و متخصصین با تجربه ای در اختیار داریم که شما میتوانید ضمن بهره مندی از درمان حرفه ای با هزینه مناسب، بصورت رایگان از مشاوره ایشان بهره مند گردید. جهت تماس و یا مراجعه به دندانپزشکی مارلیک اینجا را کلیک نمایید.

سرفصل های مجله سلامت دندان دندانپزشکی مارلیک
  • بهداشت دهان و دندان در اطفال
  • مراقبت های پس از درمان
  • بهداشت دهان و دندان
  • بیماری های مرتبط با دهان و دندان
بهداشت دهان و دندان در اطفال

این بخش به معرفی مقالات و مطالب مرتبط با سلامت دهان و دندان در اطفال پرداخته و شامل توصیه ها و آموزش هایی میباشد که فرزند دلبند شما بصورت نهادینه مسائل مرتبط با این مهم را فراگرفته و با استفاده از آنها دندانهایی سالم و عاری از پوسیدگی را داشته باشد.

مراقبت ها پس از درمان

در این بخش ما باید و نباید های مراقبت های پس از هر درمان را به تفکیک موضوع در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم تا درمانی موفق را تجربه نمایید.

بهداشت دهان و دندان

این بخش شامل مطالب و آموزش هایی میباشد که به پیشگیری بیماری های دهان و دندان کمک نموده و باعث افزایش طول عمر و سلامت دندان های شما میگردند.

بیماری های مرتبط با دهان و دندان

در این بخش ما به معرفی بیماری های دهان و دندان و چرایی علل ایجاد و وقوع عارضه ها پرداختیم تا مخاطب با آگاهی از مخاطرات و دلایل آنها نسبت به پیشگیری موثر اقدام نماید.

بهداشت دهان و دندان
بهداشت دهان و دندان